حرکت تو تاچ

حرکت کوبیدن توپ به زمین

حرکت کوبیدن توپ به زمین

2019-06-10

پرس شانه هالتر ایستاده

پرس شانه هالتر ایستاده

2019-06-10

حرکت تو تاچ یک نوع از تمرینات کرانچ شکم است که برای جداسازی عضلات شکم به کار گرفته می شود. زمانی که قسمت بالایی شکمتان را منعطف می کنید ، تو تاچ با پای صاف فشار ثابتی در قسمت پایینی عضله شکم ایجاد می کند.

آناتومی بدن ( عضلات شکم )
آناتومی بدن ( عضلات شکم )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : شکم
  • نوع تمرین : قدرتی
  • ابزار مورد نیاز : وزن بدن
  • مکانیزم : جداسازی
  • سطح تمرین : مبتدی
  • نوع نیرو : کششی ( دو طرفه )

نحوه انجام حرکت تو تاچ :

  1. به پشت روی زمین دراز بکشید. دست ها باید در کنار بدن و کف دست ها به روی زمین قرار داشته باشند
  2. پاها باید به یکدیگر چسبیده باشند ، اکنون به آرامی پاهای خود را تا جایی که تقریبا با سطح زمین زاویه نود درجه تشکیل دهند بالا ببرید. زانوها باید کمی خمیده و کف پاها با سطح زمین موازی باشند. دست ها را صاف کرده و بالا ببرید و در زاویه 45 درجه نسبت به سطح زمین قرار دهید. این نقطه شروع حرکت تو تاچ خواهد بود.
  3. نفس خود را بیرون داده ( بازدم ) و به آرامی بالا تنه خود را بلند کرده و سعی کنید انگشتان پا را لمس کنید. سپس نفس خود را بیرون داده و به آرامی به محل شروع بازگردید.
  4. به یاد داشته باشید دست ها باید صاف و به سمت انگشتان پا باشند.
  5. تا جایی که می توانید حرکت تو تاچ را تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • به گونه ای نفس خود را بیرون دهید ( بازدم ) که گویا می خواهید شمعی را فوت کنید و برای چند ثانیه حالت انقباض را نگه دارید تا ارتباط عضلات اصلی بهبود یابد.
  • اگر در طول انجام حرکت تو تاچ احساس درد در ناحیه کمر خود داشتید ، حرکات بر پایه ضد کشش و ضد چرخش را انتخاب نمایید.
  • از قرار دادن دست هایتان پشت سرتان خودداری کنید ، زیرا این کار فشار زیادی به گردن شما وارد می کند.
آموزش اجرای صحیح حرکت تو تاچ

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت شکم و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید