حرکت بلند کردن همسترینگ – سرین

حرکت بلند کردن همسترینگ – سرین

  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله همسترینگ
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : ترکیبی
  • وسایل مورد نیاز : دستگاه
  • سطح تمرین : متوسط
آناتومی بدن ( عضله همسترینگ )
آناتومی بدن ( عضله همسترینگ )

نحوه انجام حرکت بلند کردن همسترینگ – سرین : 

  1. برای شروع ابتدا دستگاه را تنظیم کنید تا کاملا زیر بدنتان قرار گیرد. همان گونه به سمت پایین می روید ( صورت شما رو به پایین باشد ) پاهای خود را در مقابل صفحه مابین غلطک قرار دهید. زانوی شما باید دقیقا پشت پد قرار گیرد.
  2. از پایین حرکت آغاز کنید. با آغاز حرکت بلند کردن همسترینگ – سرین کمر خود را از طریق خم کردن زانوهایتان قوس دهید.
  3. انگشتان شما در طول حرکت باید بر روی صفحه قرار گیرند. بالا تنه خود را صاف نگه داشته و تا جایی که بدنتان در حالت عمودی قرار گیرد ادامه دهید.
  4. به نقطه شروع بازگشته و سعی کنید قسمت پایین رفتن را با کنترل کامل انجام دهید.
  5. تا جایی که می توانید این تمرین را تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • شما به وضوح در حین اجرای این حرکت احساس درد در ناحیه همسترینگ و ماهیچه سرین خواهید داشت. اگر کمر شما در حین حرکت بلند کردن همسترینگ – سرین درد گرفت ، قطعا ثبات عضلات مرکزی و نیم تنه شما مشکل دارد.
  • در پایین حرکت هرگز زانوهای خود را قفل نکنید تا بتوانید فشار را در کل عضله همسترینگ نگه دارید.
  • در حالت ایده آل می توانید باسن خود را در پایین حرکت خم کنید ، این کار به بهبود فعال سازی ماهیچه سرین کمک می کند.
آموزش اجرای صحیح حرکت

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت ران و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید