جلو بازو لاری با دستگاه

تمرین دراز نشست روی میز شیبدار با کش

دراز نشست روی میز شیبدار با کش

2019-06-11

حرکت کرانچ دوچرخه

حرکت کرانچ دوچرخه

2019-06-12

جلو بازو لاری با دستگاه

عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله جلو بازو
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : جداسازی
  • سطح تمرین : مبتدی
  • ابزار مورد نیاز : دستگاه

نحوه انجام تمرین جلو بازو لاری با دستگاه :

  1. بر روی دستگاه جلو بازو لاری بنشینید. نیمه بالای دست های خود را بر روی پد دستگاه قرار داده و دسته ها را به گونه ای که کف دست ها به سمت بالا باشد بگیرید. دقت کنید که آرنج ها روی پد دستگاه قرار داشته باشند. این نقطه شروع حرکت جلو بازو لاری با دستگاه خواهد بود.
  2. حال هم زمان با بیرون دادن نفس ( بازدم ) با استفاده از عضلات جلو بازو دسته ها را بالا بیاورید. در کل مدت انجام این حرکت نیمه بالای دست ها باید ثابت روی پد قرار داشته باشد.
  3. زمانی که به بالاترین نقطه حرکت رسیدید ، هم زمان با داخل کشیدن نفس ( دم ) دسته ها را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید.
  4. تا جایی که می توانید تمرین جلو بازو لاری با دستگاه را تکرار کنید.
آموزش اجرای صحیح حرکت جلو بازو لاری با دستگاه

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت بازو و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید