جلو بازو سیم کش ایستاده

جلو بازو سیم کش

عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله دو سر بازویی
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : جداسازی ( ایزولیت )
  • سطح تمرین : متوسط
  • ابزار مورد نیاز : دستگاه سیم کش
  • نوع نیرو : کششی

نحوه اجرای تمرین جلو بازو سیم کش ایستاده :

  1. میله ای را به قسمت پایین دستگاه سیم کش متصل کرده و وزنه مورد نظر خود را بر روی دستگاه قرار دهید.
  2. روبروی دستگاه سیم کش صاف ایستاده و پاهایتان را به اندازه عرض شانه هایتان باز کنید.
  3. میله را به گونه ای بگیرید که کف دستان شما رو به بالا و فاصله دستانتان به اندازه عرض شانه هایتان باشد.
  4. آرنجتان را در کنارتان نگه داشته و تا جایی که می توانید میله را به سمت بالا بکشید.
  5. در بالای حرکت عضلات جلو بازو را منقبض کرده و به آرامی میله را به نقطه شروع بازگردانید.
  6. بدون مکث تمامی تکرارها را اجرا کنید.

نکات کلیدی :

  • آرنجتان را در اطرافتان ثابت نگه داشته و مراقب باشید با حرکت میله ، به سمت جلو حرکت نکند.
  • در پایین حرکت جلو بازو سیم کش ایستاده هرگز توقف نکنید. هنگامی که یک تکرار را انجام دادید ، بدون وقفه به سراغ تکرار بعدی بروید!
  • تکرارها را به آرامی انجام داده و وزنه را تحت کنترل خود داشته باشید.

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت بازو و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید