جلو بازو سیم کش ایستاده تک دست

جلو بازو سیم کش ایستاده تک دست

عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
عضله جلو بازو ( آناتومی بدن )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله دو سر بازویی
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : جداسازی ( ایزولیت )
  • سطح تمرین : متوسط
  • ابزار مورد نیاز : دستگاه سیم کش
  • نوع نیرو : کششی

نحوه انجام تمرین جلو بازو سیم کش ایستاده تک دست :

  1. پشت به دستگاه سیم کش ایستاده و یک دستگیره به قرقره پایینی سیم کش متصل کنید. وزنه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  2. دستگیره را محکم نگه داشته و صاف بایستید.
  3. بدنتان را صاف نگه دارید ، آرنجتان را در کنار خود قرار داده ، به سمت جلو نگاه کنید و به آرامی تا جایی که می توانید سیم کش را به سمت جلو ببرید. این نقطه شروع حرکت می باشد.
  4. در بالای حرکت عضله جلو بازوی خود را منقبض کرده و به آرامی وزنه ها را به نقطه شروع بازگردانید.
  5. همین روند را برای دست دیگرتان نیز تکرار کنید.
  6. تا جایی که می توانید تمرین جلو بازو سیم کش ایستاده تک دست را تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • همیشه با دست ضعیفتان آغاز کنید.
  • بدنتان را صاف نگه داشته و در طول ست ها حرکت نکنید. هنگام بلند کردن وزنه ، به سمت عقب و یا جلو خم نشوید.
  • آرنج دستی را که به وسیله آن وزنه را بلند می کنید ، ثابت در کنار بدنتان نگه دارید. از دست دیگرتان برای تثبیت بدنتان استفاده کنید.
  • در حرکت جلو بازو سیم کش ایستاده تک دست فقط ساعد شما باید حرکت کند.

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت بازو و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید