تی آر ایکس پایک

ساعد با هالتر نشسته

ساعد با هالتر نشسته

2019-06-15

پرس پالوف زانو

پرس پالوف

2019-06-15

تی آر ایکس پایک

آناتومی بدن ( عضلات شکم )
آناتومی بدن ( عضلات شکم )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله شکم
  • نوع تمرین : قدرتی
  • وسایل مورد نیاز : تی آر ایکس
  • سطح تمرین : مبتدی
  • نوع نیرو : کششی

نحوه انجام حرکت تی آر ایکس پایک :

به حالت شنا قرار بگیرید به طوری که پاهای شما دقیقا در زیر نقطه اتصال تسمه ها به پایه و در داخل دستگیره ها قرار داشته باشد ، عضلات شکم خود را سفت کنید و حرکت شنا ( پرس سینه ) استاندارد انجام دهید. وقتی در حرکت شنا بالا آمدید ، چند ثانیه مکث کنید و سپس در حالیکه پاهای خود را تا حد ممکن صاف نگه داشته اید ، باسن خود را بالا بیاورید. چند ثانیه در این حالت مکث کنید و سپس دوباره باسن خود را پایین آورده و به حالت قبلی برگردانید.

حرکت تی آر ایکس پایک
حرکت تی آر ایکس پایک
آموزش اجرای صحیح TRX پایک

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت شکم و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید