بهترین تمرین برای پایین شکم که در عرض چند روز به نتیجه می رسد!

شکم پاره شده رویای بسیاری از افراد، به ویژه مردانی است که می‌خواهند ناحیه میانی جذاب‌تری را به نمایش بگذارند. از این رو، بسیاری از مردم به امید اینکه سریعتر و ایمن تر شکم خود را کوتاه کنند، به دنبال بهترین تمرین برای پایین شکم هستند. با این حال، زمانی که در مورد تمرین موثر پایین شکم صحبت می شود، چیزی بیش از آنچه که به چشم می آید وجود دارد.

ابتدا چربی را کم کنید

اولین چیزی که فردی که خواهان یک ناحیه میانی سکسی است این است که کار بر روی قسمت پایین شکم هرگز منجر به از دست دادن چربی در آن قسمت از بدن نشود. برای از دست دادن چربی در معده، ابتدا باید چربی را در سراسر بدن از دست بدهید. این یک قانون ثابت در کاهش چربی است. یک فرد قبل از اینکه رویای شکم شدن را در سر داشته باشد، ابتدا باید وزن خود را کاهش دهد. برای از دست دادن چربی در سراسر بدن، باید تمرینات قدرتی را با تمرینات قلبی عروقی و رژیم غذایی مناسب ترکیب کنید.

هسته را تقویت کنید

با این حال، تمرینات عالی برای پایین شکم می تواند به تقویت هسته مرکزی، تقویت عضلات و کمک به بدن برای حذف چربی ها کمک کند. برخی از تمرینات موثرتر که باعث می شود یک برنامه تمرینی موثر برای پایین شکم ایجاد شود، کرانچ معکوس و پیاده روی متناوب پا است.

پیاده روی متناوب پا

این تمرین را می توان یکی از بهترین تمرینات برای پایین شکم دانست. این با فردی شروع می شود که به پشت دراز کشیده و دستانش پشت باسن است. سپس فرد به آرامی پاهای خود را به حالت عمودی بلند می کند. سپس عضلات شکم منقبض می شوند تا به قسمت میانی فشار وارد کنند. سپس پای دیگر به گونه ای پایین می آید که یک پا چند اینچ از زمین فاصله داشته باشد. این وضعیت برای یک ثانیه قبل از بازگرداندن پا به حالت اولیه خود نگه داشته می شود.

کرانچ های معکوس

این تمرین زمانی شروع می شود که فرد صاف به پشت باشد و دستانش پشت باسن باشد. پاها به حالت عمودی با پاهای خمیده با زاویه 90 درجه بالا می آیند. سپس عضلات شکم منقبض می شوند تا بر عضلات مرکزی فشار وارد کنند. سپس فرد به آرامی زانوهای خود را پایین می آورد تا جایی که بالای پاهایش چند اینچ از زمین فاصله داشته باشد. سپس زانوها به سمت قفسه سینه شما آورده می شود و در این فرآیند ماهیچه های شکم را فشرده می کند.

اینها تنها تعدادی از تمریناتی هستند که می توانند بهترین تمرین را برای پایین شکم شما انجام دهند. این تمرینات همچنین در اکثر برنامه های کاهش وزن موجود به صورت آنلاین گنجانده شده است. ثبت نام در یک برنامه کاهش وزن آنلاین می تواند به فرد کمک کند شکمی جذاب تری داشته باشد و اعتماد به نفس خود را در این روند افزایش دهد.